Вижницька міська громада
Чернівецька область, Вижницький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація про Реєстрацію надавачів соціальних послуг

Дата: 27.03.2024 13:55
Кількість переглядів: 143

Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг - це автоматизована інформаційно-телекомунікаційна система, призначена для збирання, реєстрації, накопичення, зберігання, використання, знеособлення і знищення даних про надавачів та отримувачів соціальних послуг, визначених законодавством.

Реєстр є складовою Єдиної інформаційної системи соціальної сфери.

Суб’єкт реєстрації – ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА.

Реєстратор - РОМАНЧУК ЯРОСЛАВА ЯРОСЛАВІВНА, начальник відділу соціального захисту, надання послуг соціальної підтримки населення та ветеранської політики Вижницької міської ради;

Уповноважена особа суб’єкта реєстрації – МАР’ЯНЧУК ЛІДІЯ МИХАЙЛІВНА, начальник Центру надання адміністративних послуг Вижницької міської ради;

 

Адреса прийому документів від надавачів соціальних послуг для внесення до Реєстру:

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

59200 місто Вижниця вулиця Грушевського,35.

 

Юридичні особи та фізичні особи - підприємці, що надають соціальні послуги, обов’язково подають:

-заяву надавача соціальних послуг;

-перелік соціальних послуг, які має право надавати надавач соціальних послуг,  їх зміст та обсяг, умови і порядок отримання;

-відомості про дату та результати здійсненого уповноваженими органами контролю за дотриманням надавачем соціальних послуг вимог, установлених законодавством про соціальні послуги (за наявності).

 

Юридичні особи та фізичні особи - підприємці крім документів/відомостей, за бажанням подають:

- копії штатного розпису надавача соціальних послуг і трудових договорів з найманими працівниками;

- копії документів про освіту, свідоцтва про підвищення кваліфікації (за наявності), атестацію, неформальне професійне навчання, фаховий рівень працівників;

- копії посадових інструкцій працівників;

- копії особистих медичних книжок працівників;

- довідку територіального органу ДПС про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);

- копію документа, що підтверджує право власності на приміщення або на право користування приміщеннями, які будуть використовуватися для надання соціальних послуг;

- висновок фахівця з питань технічного обстеження будівель і споруд, який має кваліфікаційний сертифікат, про відповідність приміщення ДБН В.2.2-40:2018 “Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення”. У разі наявності у зазначеному висновку інформації про неможливість повністю пристосувати об’єкти надавача для потреб осіб з інвалідністю додатково подається інформація засновника (власника) надавача за погодженням із громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю про забезпечення розумного пристосування відповідних об’єктів згідно зчастиною другою (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/875-12)статті 27 Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь