Вижницька міська громада
Чернівецька область, Вижницький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація про Реєстрацію надавачів соціальних послуг

Дата: 27.03.2024 13:55
Кількість переглядів: 54

Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг - це автоматизована інформаційно-телекомунікаційна система, призначена для збирання, реєстрації, накопичення, зберігання, використання, знеособлення і знищення даних про надавачів та отримувачів соціальних послуг, визначених законодавством.

Реєстр є складовою Єдиної інформаційної системи соціальної сфери.

Суб’єкт реєстрації – ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА.

Реєстратор - РОМАНЧУК ЯРОСЛАВА ЯРОСЛАВІВНА, начальник відділу соціального захисту, надання послуг соціальної підтримки населення та ветеранської політики Вижницької міської ради;

Уповноважена особа суб’єкта реєстрації – МАР’ЯНЧУК ЛІДІЯ МИХАЙЛІВНА, начальник Центру надання адміністративних послуг Вижницької міської ради;

 

Адреса прийому документів від надавачів соціальних послуг для внесення до Реєстру:

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

59200 місто Вижниця вулиця Грушевського,35.

 

Юридичні особи та фізичні особи - підприємці, що надають соціальні послуги, обов’язково подають:

-заяву надавача соціальних послуг;

-перелік соціальних послуг, які має право надавати надавач соціальних послуг,  їх зміст та обсяг, умови і порядок отримання;

-відомості про дату та результати здійсненого уповноваженими органами контролю за дотриманням надавачем соціальних послуг вимог, установлених законодавством про соціальні послуги (за наявності).

 

Юридичні особи та фізичні особи - підприємці крім документів/відомостей, за бажанням подають:

- копії штатного розпису надавача соціальних послуг і трудових договорів з найманими працівниками;

- копії документів про освіту, свідоцтва про підвищення кваліфікації (за наявності), атестацію, неформальне професійне навчання, фаховий рівень працівників;

- копії посадових інструкцій працівників;

- копії особистих медичних книжок працівників;

- довідку територіального органу ДПС про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);

- копію документа, що підтверджує право власності на приміщення або на право користування приміщеннями, які будуть використовуватися для надання соціальних послуг;

- висновок фахівця з питань технічного обстеження будівель і споруд, який має кваліфікаційний сертифікат, про відповідність приміщення ДБН В.2.2-40:2018 “Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення”. У разі наявності у зазначеному висновку інформації про неможливість повністю пристосувати об’єкти надавача для потреб осіб з інвалідністю додатково подається інформація засновника (власника) надавача за погодженням із громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю про забезпечення розумного пристосування відповідних об’єктів згідно зчастиною другою (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/875-12)статті 27 Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь